Aag06 nedenolmuyor01 🙊🙊 alana saygilar diliyorum 40bini altin yapar takarim daha iyi aramiyor mesaj atmiyor ama olsun 😂
ebruzb nedenolmuyor01 bende iphone 11 var o zaman 7200e almıştım şimdi 12 küsür olmuş altın gibi değerleniyor mübarek 😂😂 daha da yükseltemeyiz elimizdekilerin kıymetini bilelim😅
AdenEva nedenolmuyor01 kenarda altınım yok ama iphonumu bozdurayım aldığımdan daha yüksek fiyat şu an ikinci eli 😂