Merhaba annenler.
10 gün önce kimyasal gebelik geçirdim. Kontrol için Doktora gittim herşey yoldund olduğunu söyledi.
Kanamam durdu ama lekelenmem devam ediyor be az da değil.
Meraktan test yaptım çift çizgi çıktı ama çizgi çok silikti.
Böyle birşey şey yaşayan var mı. ??