incikinannesi 23+4 olduk bugün dünden beridir yemek yiyorum sanki doymamışım gibi böyle bi açlık hissi oluyor midemde acıkmışımda midem boş aç bi mutsuz😬😅😅 varmı böyle olanlar napıcaz kızlar kapılara sıgmıcam bu gidişle
Civcivim000 incikinannesi ben de bu geceden sonra 26 haftaya giricem 2 3 haftadır aynıyım demek ki bu haftalarda oluyor olanlar😂ilk aylar yiyemediklerimin acısı çıkıyor resmen gece wc uyanıyorum açlık var geri uyuyamıyorum bir şey yemeden sonum benim korkutuyor😂😂
Meleekk incikinannesi bende öyleydim. Her saat başı bişeyler yiyodum. Şimdi 32+5 olduk midem bulanmaya başladı. Çok yemek yiyemiyorum. 😃Ye gitsin yani sonra belki yiyemezsin. Hem doğumdan sonra veririz kiloları amaaannn 🤭😃
35SD28 incikinannesi 24+0 dan haber veriyorum. Arada benimde oluyor. İlk zamanlar anlamıyordum. Şimdi çözdüm. Midem canına açlıktan oluşuyor nedense. Az önce bir tabak makarna yedim extra bir şeylerle… Ve şu an hem aç gibim hem de midem yanıyor.🤰🤦♀️
incikinannesi heleninannesi06 Ay ay 😂😂 yeni yemek yedik daha doymamışım gibi sanki kuyuya gidiyor yemek
heleninannesi06 incikinannesi mutfakla salon arasında gidip geliyorum bende sık sık 🤣 ahah boşluk var bence kesinlikle oraya düşüyorlar
incikinannesi Civcivim000 Aaa demekki bu haftalarda başlıyor 😅 eyvah ki ne eyvah bari bebeklerimize gitse de gramlar kilolar bize yapışmasa🤭 canım bişeyler istiyor ne istediğimi de bilmiyorum ne bulsam karıştırıyorum
incikinannesi Meleekk Bu haftalar öyle haftalar demekki 🤦🏻♀️Şimdi öyleyse bebeğe sadece kilo aldıracak şeyler yeme zamanınız gelmiş maşallah ama bulantı çok zor Allah yardımcınız olsun
Civcivim000 incikinannesi umarım öyle olur😂benim mide yanmalarım oluyor bir de bu ara ne yesem yakıyor
heleninannesi06 incikinannesi muhtemelen olacağız zaten aynı haftalarda olanlara bakıyorum kimse almamış ben kilolari aldım bı de ben sizden biraz daha miniğim 🤣 16. Haftadayiz Evet kız 🌺🌺💕💕
incikinannesi 35SD28 Makarna zaten hemen eriyip gidiyor sanki içimizde yada bana öyle geliyor makarna yiyince doymuyorum🤭😂 mide yanmasına da salatalık ve yeşil elma iyi geliyor diyorlar doğru mu
35SD28 incikinannesi ben makarnayı çok seviyorum bazen böyle olmuyorum 🙈 her şeyi denedim sadece hafifletiyor. Alıştım artık eskisi gibi dokunmuyor 😅🤭