Selam arkadaşlar
Dün attan muayene oldum ilk defa 1 cm açılmam varmış bi saat yürüdüm tekrar muayene oldum ikinci den sonra eve geldiğimde kanamam olmuştu bugün akşama kadar sürdü ama kahve rengine döndü rengi şimdi bitti gibi bişey normalmi böyle kanamam olması?