Benim de her gün değişik sorular geliyor aklıma azıcık belim ağrısa bişey mi oldu ertesi gün ağrımasa yine bişey mi var galiba bu süreçte hepimiz çok düşünüyoruz ama ne kadar güzel düşünürsek o kadar güzel olacak inanıyorum hayrılsıı ile bebeklerimizi kucağımıza alacağız dua edelim ve güzel düşünelim 🌸