sumeyraballl Kızlar doktorum 3 hafta sonra gel hazırlık yapalm dedi sezeryan için şimdi eşime ses kaydı atmış 2 3 hafta sonra gelin hazırlık yapalım sezeryan için gün belirleyelim demiş ne gibi hazırlık yapılıyor sezeryan için
Guney16_Enes21 sumeyraballl Ben yarın sezeryan doğum yapacağım. Geçen hafta gittiğimde kan verdim anestezi uzmanı görecekmiş sonuçlarını. Başkada bişey söylemediler. Bugün mesaj geldi yarın 11de hastanede olun ameliyat için yazıyordu. Benim için dua edermisiniz korkuyorum 😭
Damlanurrr sumeyraballl yok tatlım benim de vajinamın alt kısmında et beni çıktı cildiyeye yönlendirdi orada muayene oldum cildiye doktoru riske atamayız normal doğum olmaz sezeryan olur dedi bebek doğarken etkilenebilir dedi. Kadın doğumcuyla konuştum onlarda gün vermediler sancın gelince suyun gelince gel buradakilere söyle et benini seni sezeryana alsınlar dedi yarın 38 haftalık oluyoruz 2 hafta sonra tekrar gel dedi o zamana kadar gelmezse heralde gün verirler diye düşünüyorum
Eymen_Enis_Ser Guney16_Enes21 Rabbim yar ve yardımcımız olsun İnşAllah canım sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah 🤲🥰
sumeyraballl Guney16_Enes21 Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin güzelim benm bir an önce toparlarsn inşAllah dualarm seninle darısı bize inşAllah
Annesininbitanesi1 Guney16_Enes21 canım sağ saglim bebeğini kucağına alırsın inşallah içini ferah tut dualarım sizinle sağlıcakla gelsin 🥰🙏
Eymen_Enis_Ser sumeyraballl bana da dua eder misin canım benim de ikinci sezeryan olucak haftaya büyük ihtimalle
Guney16_Enes21 sumeyraballl Benim gittiğim yerde zorunlu değilmiş bende yaptırmıcam zaten en çokta o test korkutuyordu beni
sumeyraballl Eymen_Enis_Ser Allah ım tez vakitte toparlanmanı nasip etsin bitanem Allah yardımcımız olsun 🤲🏻 Sağlıkla kavuşalm inşAllah iyi geçer dualarm seninle❤️❤️
Eymen_Enis_Ser Guney16_Enes21 İnşAllah canım benim İnşAllah cümlemizden razı olsun Rabbim İnşAllah canım 🤲🥰
Damlanurrr sumeyraballl olabilir canım ama sezeyan da hiç istemiyordum normal düşünüyordum ama kısmet böyleymiş sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🥰🤲