Bende 10 yıldır var, gebelikten önce de düzenli kullanıyordum pilates ve diyetle birlikte de 20 kilo vermiştim. Simdi 38 haftalık hamileyim havalar iyice soğudu dışarı çıkıp hasta olmak istemiyorum o yüzden her gun 1 saate yakın normal yürüme ayarında yürüyorum. Ben çok faydasını gördüm bandın iyi ki almışım diyorum nasip olursa bir tane de kardio bisikleti almak istiyorum.😄