Sibeldal Kızlar ben 12+1 gebeğim bugun baya kanamam oldu kırmızı rengi sonra direk doktora gittim bebeğin kalp atışı vardı ama düşük riskide var dedi ilaç verdi iğnede verdi bana dinlememi söyledi fakat hala ağrım var bel ağrısı kasık ağrısı var kanamamda var sizce düşük yaparmıyım çok korkuyorum:(
Asyaaa35 Sibeldal çok geçmiş olsun canım Allah yardımcın olsum umarım kaybetmezsin bebeğini moralini yüksek tutmaya çalış ve bol bol dinlen işin olsada olmasada kişisel ihtiyaçların dışında çok kalkmamaya çalış
Polenpolen52 Sibeldal aynı haftayız aynısı basıma geldı, dınlen , ıgnenı vurdur ftili kullan, gecıcektır canım 🤗🤗
Garipyolcuu Sibeldal ahh bende 7+1 bugün sabah bir kalktım bildiğin adet olmuşum ama kanamayı durduramıyorum sonra koşarak acile gittim doktor baktı bebekte kalp atışıda var tüp bebekliğin doktorum bir iğne söyledi onu vuruldum eve geldim yattım akşama doğru kanamam kesildi ama benimde hala kasıklarım ağrıyor çok zor durumumuz rabbim içimize ferahlık versin sonumuz hayırlı güzel olsun ♥️
Beyazguvercin2 Sibeldal canım kuzum kendini rahatlat aklına kötü şeyler getirme lütfen bebeğinin senin gücüne ihtiyacı var Allah’ın izniyle inşallah hiç birşey olmaz sağ Salim kucağına alırsın bebeğini yüreğini ferah tut yeter ki koruyanının rabbim olduğunu unutma emin ol ki emanetini en güzel şekilde korur sen yeter ki içini ferah tut
Sibeldal Asyaaa35 tşk ederm Allah razı olsn canım.zaten öyle yapıyorum 1 buçuk yaşında kızım da var teyzesi sağolsn geldi ilgilenıyor bende israhat edıyorum.herşeyden önce kürdaj dan korkuyorum:(hayırlısı olsn artık🙏
Sibeldal Polenpolen52 ayy gerçekten mi inşallah ya Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bütün annelerin bebeğine sağlık versin rabbim🙏
Polenpolen52 Sibeldal canım uzulme, gecıcektır ınan ben kan geldıgı gun hayatımdan 5 yıl gitti yemın ederım ,, yanı korkunu anlıyorum, ama fıtılı falan duzgun kullan allahın ıznıyle gecer
babynil @Sibeldal 12+5gibi benimde kanamam oldu bebekte kanama alani gorulmedi bi sure progestan kullandim 5gun yat oyle kontrole gel dedi doktorum sonrasinda bi sey olmadi
Nzn_11 Benimde aynı şey başıma geldi o haftalarımdA hemde çalışıyordum şükür iğne fitil suan 17 haftaligiz ikimizde iyiyiz moralinizi yüksek tutun herseyin başı moral ve dinlenme ☺️
Papatya-Kokusu Sibeldal canım fitil verdiler mi makattan ağrı olduğunda doktorum bana veriyor kanamalı ağrılarımda kas gevşetici gibi bişeymiş ama haftan kücük diye verilmemiştir belki sana.iğneni ol progestanı kullan bolca dinlen korkma
Sibeldal Papatya-Kokusu evet verdi fitilde verdi iğnede inşallah dediğiniz gibi olur kızlar cok tşk edrm bana iyi moral oldu şimdi 🙏Allah bütün annelere ve bebişlrre sağlık saaatler versin