Minicikkiz Kızlar normalde akıntı oluyodu ama. Bugün benden beyaz sümsük uzun şekilde gelmeye başladı. Bu nişan mı sizce ? Birde ilk defa bugün aşağıya bebeğim vuruyo vajinama ağrı aloyo. Lütfen bilen yazsın. Uzun beyaz nisanmidir ???
Minicikkiz RedFlower AryaBebek Şimdi peceteyle baktım çok hafif kahve rengi vardı. Anlayamadım ki. 😔 Neyse biraz bekliyeyim ozaman anlaşılır . Teşekkür ederim kızlar 🙏
Zebtay5 Nişandır mhtemelen kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama tavsiyem sancılaın düzenli gelene kadar hastaneye gitmemeniz yönünde olur nişan sonrası hemen doğum gerçekleşmeyebiliyor sağlıcakla kucağınıza slın inşallah