Caglaasya 10 gün önce birliktelik oldu hamile olsaydım erken gebelikte çıkar mıydı bugün test yaptım tek çizgi var ama midem bulanıyor bel ağrım var test yanıltıyor olabilir mi
Leylasiva21 Caglaasya Benim öyleydi adet sancısı gibi gidip kan testi yaptim 70 çıkmıştı şimdi 14+4 olduk. İnşallah vardir
Banubaytok Caglaasya daha 10 gün olmuş adet dönemini bekle olmazsan tes yap ben adetim 5 gün gecikti cikmadi 3 daha bekledim çıktı şükür oğlum oldu
Caglaasya Leylasiva21 beta hcg menbaltırmak istiyorum aslında p.tesi günü kesin sonuç orda çıkar varsa bişey
Caglaasya sehrengiz_8 evet sabırsızlandım erkenden yaptım bakalım 10 gün sonra adet olacam o zaman anlaşılacak ama bu tezcanlılık yüzünden
Leylasiva21 Caglaasya bende daha önce düşük yaptım doktor arastirdi kan pıhtılaşma vardi bana dedi düşünüyorsan gerekirse hergun test yap hemen kan sulandirici igne kullan. O yüzden ben 10 günlük öğrendim hergun igne kullanıyorum
Caglaasya Liliss evet belki de geç döllenme olmuştu olabilir bakalım adetim geciksin tekrar yapacam güzel haberler gelir inşallah