Seymaa30 9 haftalık hamileyim normalde göbeğim vardı tüp bebekle hamile kaldım karnım aşırı çıktı ya😭aynı durumda olan var mı?
Tgcycl Seymaa30 ben de tüp bebekle hamileyim bende de cikti fazla kilo aldım ama hormon ilaçları dan mı bilmiyorum