Benim de aynı sorunum var üstelik 22+4 teyim :( acaba amniyon sıvısı sızıyor mu diye düşündü doktorum. Onun için al-sense amniyotik sıvı sızıntı pedi varmış ama hiçbir yerde bulamadım.
Ben de amnisure fetal memran yırtığı testi aldım. Baya da pahalı. Bir de turnusol kağıdıyla da yapılabiliyormuş onu da alacağım.
Onun dışında bol su ve istirahat dedi. 2 hafta sonra kontrol.