Rezan_korkmaz Dilosseee 12 haftalıken erkek dedi doktor bugün 14 hafta +3 oturduğu için göremedim dedi hayırlısı artık bakalım 🤔
Gonbarhak Dilosseee nasıl anladın canım dun kontrolüm vardı doktorda daha küçük ama erkeğe benziyo dedi neye göre anlıyorsunuz merak ettim belki değişirmi acaba diyorum 1ay sonraki kontrolumde çünkü net bişey demedi kesin gibimi görüyorsunuz erkek mi yani😊
Gamze1351 https://imgyukle.com/i/kqsjcH bizede bı tahmin devlete gidiom doktor hala cinsiyeti solemedi detaylida ins öğreniriz cinsiyeti 18+2 haftaligiz
Zeyneptuba Dilosseee https://imgyukle.com/i/kq2BMI https://resimyukle.io/r/8OEMN11I6w https://imgyukle.com/i/kqKf7x Banada bakar mısın 😇