bigunanneolucak
Benim de 2 tane kaybım var. Rahim ağzı yetmezliğinden. Biri 22 diğeri 19 haftalıktı. İkinciyi haziranda kaybettik. Tekrar deniyoruz 4 aydır. İnşalalh en kısa zamanda bana sana ve isteyen herkese nasip etsin rabbim 🌸
Siz neden kaybettiniz kaç haftalıklardı.
4 tane çokmuş 😢 zor bir süreç