gurbetcikizii 31+6 günlüğüz benüm de 2.gebeliğim ilkinde hamile miydim değil miydim hiç bilmedim hiç ağrım sancım olmadı hoplayıp zıplayıp duruyordum bu benü bitirdi ne hareket edebiliyorum ne ayakta kalabiliyorum sürekli yat sürekli yat iyice bunaldım birde erken doğum riski var daha şimdi acilden geldim karın ağrısı sebebiyle 1800 gr olmuş kilosu suyu falan iyi dedi baş geliş dedi o ne demek bilmiyorum ama çok şükür çoğu bitti azı kaldı inşallah zamanında doğar🤲