tubaaunlu 37+3günlük hamilegim hanimlar 2 gündür karnimda sağ tarafinda 2 gündir ağri var bunun sebebi ne olabilir pazarteside muanem var
Mrv-ElfAda tubaaunlu Ben de 37+4 üm. Benim de ara ara adet sancısı gibi ağrım oluyor. Dünde baya sağ kasığımda ağrı oldu. Doktorum bunların rahim kasılmaları olduğunu normal olduğunu söyledi salı günü.
tubaaunlu Mrv-ElfAda bende pazartesi muane günün ama korkuyorumda acaba birseymi vardir diye bebeğimde hareketli ara ara hareket ediyo acile gtsemmi gtmesemmi bilemedim
Mrv-ElfAda tubaaunlu Siz bilirsiniz ama normal diye biliyorum ben dediğim gibi. Rahim doğum için hazırlık yapıyor. Önemli olan çok sık olmaması dedi doktorum bana. Örneğin 5 dakikada bir kasılma ağrı oluyorsa gelin hastahaneye dedi