Iambet Sevgili anneler, doktorunuzun söylediği gebelerim her gün mutlaka yemeniz gereken şeyler nelerdir? Teşekkür ederim.
Gizem93 Iambet Benim doktorum hergün olarak soylemedi ama mutlaka yumurta süt yogurt balık ye demişti.
Canselyaren Iambet İki yumurta peynir zeytin kaşar ceviz süt bollll yeşillik muz armut soda et hergun bunlar Max oluyor
Canselyaren Papatya-Kokusu ayyyy bn hep acım yani hep accim doymuyorum o derece ama 24 haftaya giricem iki gün sonra 1 kilo 200 grm almışım daha o yediklerim noluyor anlamadım
Papatya-Kokusu Canselyaren Bende 22 ye giricem sırf yemem içmem gerektiği için yiyorum çoğu öğünü düzenli olarak bazen su içmeye yerim olmuyor zorla içiyorum
Papatya-Kokusu Canselyaren valla lt olarak saymıyorum sürekli bardağa doldurup içmeye çalısıyorum gecede yanıma alıyorum sürekli uyanıyorum zaten içim yanıyor 😀
Canselyaren Papatya-Kokusu w1. Haftada bakıldı bnim sekerime bebeğim kilosu önde gidiyor du suphelenmisti diye erken bakmisti
Ezginur35 (avakado❤️Bal) badem yumurta süt pekmez yoğurt bol bir de çok sevdiğim şu an mevsimi cennet hurması 🤤yeşillik sebze ağırlıklı mevsimine göre arada bir balık arada bir muz 2 litre de su tüketiyorum hamile olmadan da yediğim çoook sevdiğim gıdalardı