Herkese merhaba, öncelikle tüm anne adaylarına küçük fasulyelerini sağlıkla kucaklarına almayı diliyorum. Regl gördüğüm en son gün 10 ekimdi. 11 kasımda test yaptım ve negatif çıktı. 15 kasımda tat koku problemi nedeniyle hastaneye gittim korona testim pozitif çıktı akşamında hala regl olmadığımı farkedince bir gebelik testi daha yaptım oda pozitifti:)) karantinanın bitmesini bekledik aşırı zor meraklı ve heyecanlı günlerden sonra bugün doktorumuza gittik. Son regl döneminden sonraki ilk günü baz aldıkları için bebek 6 haftalık dedi ultrasonla baktığında kalp atışlarını duyamadıı ve vajinal tarama yaptı ondada herhangi birşey yoktu. İki seçenek var ya erken döllenme, yada embriyo gelişememiş dedi önümüzdeki haftayı bekleyeceğiz diyerek geldik. Şimdi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.Aşırı düşünüyorum ve araştırıyorum. Bu durumu yaşayan anneler varsa lütfen paylaşabilir mii?