Nişanı gelmıs olanlar yardımcı olabılır mı 34+4 haftalıgım ama erken doğum riski var demıstı doktorum iki hafta önden gıdıyoruz dıye bugün normal akıntı dışında yoğun sümüksü ama renksız bı akıntı geldı nişan için internette renksız vs de olabılır yazıyor sızce mümkün mü