muhteriz 19da hissettim. Benimki tatlıyı hiç sevmiyor galiba zaten hamile kaldıgımdan beri tatlıdan soğudum, ne yesem kâr etmiyor Hareket için 😀🤔
Hasrt033 Bende 17+1 rim daha hissetmedim arada birşeyler oluyor ama daha tam anliyamiyorum şiddetli değil hiç hayrlisi olsun bakalm ☺️
Laurenkiz Gucu evet😊doktor bile sasirmisti hatta, suan tam surda demistim, ve oglumuz ordaydi, şuan 26+4 teyim, artık başı şurda ayağı şurda modundayız😂
Ssshhh Sermel iki hafta içinde hissedersin bence ama işte düşüneceksin o mu değilmi diye tereddüt ediyor insan 😄Çünkü böyle nadiren hissediyorsun bide hafif
SSY 16+5’te hissetmiştim böyle kelebek gibi, blup blup balık baloncuk gibi 😍 ve 19+2’de ilk tekmesi geldi. O akşam da baya hareketliydi, sonrasında devam etti öyle 🐣🙏🏼 Benim de ilk bebeğim 🙏🏼
Sermel SSY ya Dua ediyorum hareket etsin diye çünkü o zaman ancak neye ne içim bu kadar acı çektiğimi idrak edebilirim