Merhabalar. Sabah karın ağrısıyla uyandım direk doktora gittim. Ultrasonla baktı bebekte bi sıkıntı olmadığını söyledi. 24 haftalık hamileyim bu arada nstye bağlandım. Ağrı sırtıma da vurduğu için serum yedim. İdrar da kan cıkmış şuan yine ağrım var. Başına gelen var mı acaba tehlikeli bişey mi. Gece geçmezse doktor gel yatıralım dedi😔