Kızlar bebek hareketlerı hafıf dıe dun doktora gıttım ıste tembel altıf degıl dedı 2 gundur dusunuom hastalıgımı var nıe aktıf degıl ona bakamıyormuyum karnı doyıyomu buyuyomu yetebılıomuyum ona 2 gundur dusunuyorum bugunde ıshal olmusum ıcım bulanıo mıdem agrıo cok korkuom bana bebege bısı olck dıe😏😔😔😔😔