Ilkay28 Hamisler merhaba ben 30 haftalik hamileyim. Bu yaz gunu nasil basardin diyebilirsiniz ama cigerlerimi usutmusum dr um antibiyotik verdi rovamycine. Iki gun kullandim korktugum icin biraktim ciger agrim kalmadi ama acayip oksurugum var ve balgam atamiyorum 😔😔 bu sicak havada oksurdukce terliyorum yavrum icerde kimildanip duruyor . Bu balgam nasil sökülür yok mu caresi 😏😏
beyzaeygn Ilkay28 öncelikle geçmiş olsun 😇 benimde hamileliğimin bir döneminde öksürük olmuştu bitkisel bi şurup kullandım ve gerçekten çok rahatlattı
Bskrt Ilkay28 antibiyotikler bitene kadar kullanılmalı iyilik yaptığınzıı zannediyorsunuz ama Böylr bırakınca vücut antibiyotiğe karşı bağışıklık kazanıyor yani etkisini göstermiyor artık Doktorun önerdiği gibi kullanın bence
Ilkay28 beyzaeygn balli limonlu su felan iciyorum ama balgami cikaramazsam rahat edemicem hep bi hirilti 😔
Bskrt Ilkay28 ve yüksek yastıkla yatın balgamın ciğerlere inmemesi için, ballı su da balgam atmak için iyi gelir ama markettekiler değil gerçek bal olması lazım
Bskrt Ilkay28 öksürmek iyi aslında aşağıya inmesini engelliyor ama siz ilacı düzenli kullanın Geçer inşalah Allah şifa versn