Kızlar dünden beri bebeğimin hareketlerini az hissettiğim için doktoruma geldim. Herhangi bir sorun görünmedi nst falan baktık. Ultrasonda baktı. Yine eve göndermedi yemek ye gel dedi. Normalde serum taktırıyorum hastanede ama kontrolüm altında ol dedi. Bende o an gafletle serum sormadım. Hareket az diye serum takılan oldu mu hiç nedir bu çok merak ettim bide normalde iyi diyip göndermesi gerekirken kontrol altında tutması garip geldi. Şimdi ne güzel kontrol ediyor diyenler yazmasın bende biliyorum güzel olduğunu ama merak ediyorum serum ne alaka bide neden sorun yokken göndermiyor. Hepsini doktora da sorucam. Tecrübeli yaşayan var mı