Merhaba 29+5 haftalığım iki gün önce gittiğimde bebeğin gelişimi 2 hafta önde dedi doktor gayet normal bir sıkıntı yok biraz tombiş olacak bebeğin dedi ama 1 saattir sancılanıyorum yani cok değişik bebek bir dk durmuyor cok hareketli her hareketinde tuvaletim geliyor baskı uyguluyor elimi karnımın tam alt kısmına koyuyorum sanki rahmimde oynuyor bebek. Çok rahatsız edici ama hareketleri. Ben hareket ettikçe sancıyı daha cok hissediyorum simdi uzanıyorum yine çok oynuyor bebek ama ağrım cok az var oturup kalkınca ağrım oluyor ama cok aşırı şiddetli de degil ama normal de degil yani değişik bişey ya ne yapayım ben simdi beni bilgilendirin lütfen ilk hamileliğimde hiç böyle bişey yaşamadım bir kere bile sancı çekmeden 39+1 de sezaryene girdim bu ikinci hAmileliğim