Merhaba annişler bugün markete gittim, belimden kasığıma dayanılmaz bir ağrı saplandı. Nefesim kesildi nerdeyse. Bir 15 dakka kadar sürdü. Sancıdan bayılacaktım nerdeyse. Hiç böyle bişey olmamıştı. İç çamaşırımda hafif ıslandı. 38 haftalık bebiş bu arada. Sizce doğum sancısı mıdır?