EmnChn Gebelik okuluna giden var mı? Neler öğrendiniz? İşinize yaradı mı? İlk günden bir sürü bilgi edindim. Şimdiden hoşuma gitti😊😊
Kbraackz EmnChn Evet bende gitmiştim öyle güzel bilgiler öğrendim ki, daha uzun olsaydı keşke dedim. Şimdiden iyi istifade etmeler ☺️