SemaArin KIZLAR KUZENİM 5 AYLIK HAMİLE SLEPPY 1 NUMARA BEBEK BEZİ ALMIŞ AMA BANA ÇOK KÜÇÜK GELDİ SLEPPY ALANLAR SİZ KAC NUMARA ALDİNİZ İLK 1 NUMARA BEBEGİNİZE TAM OLDUMU
Hilal-_19 SemaArin bebeğin kilosuna baglı 2885 gram dogdu bebeğim sleepy 1 numara kullandkk 1 ay smdi 2 ye gectik
ilkgozagrimhavinim SemaArin benim bebeğim 2250 doğdu. 1 numara büyük bile geldi. Sleepy prematüre bez aldım 4 tane 30lu paket bitirdim. Şimdi 3 kilo oldu kızım 1 numaraya geçtik.
damlarici Hilal-_19 merhaba şuan bebeğiniz kaç aylık ve kaç kilo oldu acaba bizde 3100 doğduk ama 2850 ye düşmüştü kilosu hastaneden çıktığımızda
Hilal-_19 damlarici 2885 dogdu cıkarken 2690 dı 30 günlük olduk 3800 kilosu suan 2 numara iyi geliyor
Moonlight_10 Benimki 3 u 3 bucugu geçecek gibi görünüyor ben de sleepy almıştım 1 numarasını. İnşallah olurm bebeği bu kiloda olup kullanan var mı
Hilal-_19 ilkgozagrimhavinim aa sizi hatırladım sizinde gelişim geriliği vardı değilmi nasıl oldunz bebeğinz nasıl
Happy_001 SemaArin ben ıkı numara aldım canım 42 adetli paket eger ıyı olurda alcam ve 1 numara kucuk geldi banada oyuzden ıkı aldım
ilkgozagrimhavinim Pnrkrb 36+3te ama 34 hafta ile uyumlu doğdu. Küvezr girmedik çok şükür🙏🏻 2250 kg 44 cm doğdu☺️
ilkgozagrimhavinim Hilal-_19 evet canım☺️ çok şükür çok iyiyiz, 1 ay oldu doğum yapalı kocaman olduk bile🙏🏻
ebruzb SemaArin ben 2 numara aldım gerçekten çok küçük Prima 1 almıştım onla başlayıp sleepy geçicem diye 2 aldım ama prima 1 daha büyük sleepy 2 den 😂
balmelek SemaArin bende aldım ama daha kullanmadım.bana da küçük geldi. Bakalım bebeğe nasıl gelecek.kuzenim 3 kilo doğurdu sleepy 1 aldı. İyi geldi.