Seda_krmnli42 Hanımlar yenidoğan olarak 4 takım 4 zıbın aldım yeterli mi az mı acaba siz kaç takım zıbın aldınız
Hilal-_19 Seda_krmnli42 bence az cunki kusuyor bide erkek bebekse altını açınca idrarnı bi anda yapıveriyor üstü ıslanıyor biz 30 günlük olduk ama hala kıyafet alıyorum
_ipekkkkk Seda_krmnli42 Ben 9.10 takımı var 10.13adet kısa uzun askılı Zıbını var Bunalr bile yeterli bilmiyorum alt çok değiştiriliyor kıyafete geçer değiştir vs kusar ya i ihtiyac az gibi geldi bunlar canım 🌸
Gulbeyaz_yesilyurt Seda_krmnli42 Canim yeni dogan olarak yeterli hastane icin icin yeni doganlar olsun evde de 3 aylik 6 aylik al inan cok cabuk buyuyorlar
Seda_krmnli42 Hilal-_19 ya ben yenidoğan olarak demek istedim 6 takımda 3-6 ay aldm. Yenidoğan olarakda yetmez mi acaba
Seda_krmnli42 _ipekkkkk ewet doğru kusması falan olursa az olur gbi geldi banada. Birde şeyi anlamıyorum 0-3 ay ile yenidoğan ayni mi acaba
Hilal-_19 Seda_krmnli42 suan bebegm 4 kilo 3 6 aylar büyük geliyor 1.3 giydiriyorum onlarda büyük ama cok değil yani siz bilirsinz benm bebegm kustguu için yetişmiyor
Aysegul9371 Seda_krmnli42 evet yenidogan için ocakta doğumum kış günü diye fazla.olsn dedim. Eğer fazla gelirse saklarım ya ikinciye kullanırım ya ihtiyacı olan birine veririm ilerde
Seda_krmnli42 Gulbeyaz_yesilyurt aynen bende onu demek istedim sadece yenidoğan olarak 4 takım aldm dğer aldklarm 0-3 3-6 falan 😁
Gulbeyaz_yesilyurt Seda_krmnli42 Aynen bende oyle yaptim sadece hastanede giydirecegim yeni dogan digerleri 3 6 ay arası
Birgul Seda_krmnli42 Happy mom tarafından hazırlanmış linkimize bakabilirsiniz, beğeneceğinize eminim. Çok cici zıbınlar vaarr 💜🥰 Link: https://ty.gl/w7gfv71693 Kısa linki açamayanlar buraya tıklasın 👈
Ozlem2206 Seda_krmnli42 ben 2 tane 5li takım aldım 2 tane tulum aldım yenidoğan olarak gerisini 0-3 ay olarak alıcam oda 5-6 takım alsam yeterli olur diye düşünüyorum sonrasında yaza denk geliyor şuan sezon olmadığı için o zaman alışveriş yapıcam nasipse
Seda_krmnli42 Ozlem2206 aynen benim doğumda nisanda yaza geliyor o yüzden zaten fazlada uzun kol almak istemedim. Yenidoğan olarak 4 takım gerisi 3-6 😊