OktayMeltemSahin valla ben 34. Haftadayım kaçıncı hastane kaçıncı doktor oldu. Normal doğumsa eğer devlet hastanesi tavsiye ederim. Sezeryan olursa parayı verdikten sonra her hastane aynı ilgi alaka ile karşılar. Yeterki paradan haber ver özel hastanelere. O nedenle no problem.