Sevtugm Kizlar bebisim aralik bebeği ben 1 ve 2 numara aldim 80 1 numara 210 2 numara var evde. A101 4,5 numaralaf geliyor boyutları nasil 3 kullanmadan 4 alalim mi ya da t ne diyorsunuz??
_ipekkkkk Sevtugm Ben 1 numara aldım sleepy bio natural aldık diğer sade sleepy yoktu yeterli bakalım alerji durumuna göre alırız devamını dedik 🤷♀️🌸
Mevaninannesiii Sevtugm niye stokluyosun canm a101 heryerde var istediğin zaman alabilirsin bebeğine yaramasa elinde patlar o yüzden bence stoklama . 3 4 numara yenidoğana büyük gelir zaten