Sancım olduğu için nst de yüksek sancı çıktığı için acilde serum takıldı serumun üzerinde buscopan yazıyordu.. serum bitti tekrar nstye girdim yanıma geldi hemşire bebek için meyve suyu içmeniz lazım dedi hareketsiz gördüm dedi nst sonucunda.. bı korku girdi içime Acaba serum da bebeğe zarar verecek bişey mi oldu 😔