Kızlar aralık sonu ocak başı doğumum olacak nasipse bazı sorunlardan dolayı devlete gitmekten vazgeçtim sakaryada yaşıyorum özel beyhekim hastanesine gittim en son kontrole doğumumu da orada yapmayı düşünüyorum eşim tarafından sigortalıyım doğum ücreti ne kadar olur beyhekimde doğum yapmış olanlar var mı en son 3500 diye duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum bilgisi olanlar cevap verirseniz sevinirim