qulcin 2 gun sonra 39.haftama giriyorum su son haftalarda sureklı ishal oldum perısan etti beni. Benim gbı sorun yasayan var mı?? Bebısın hala gelmemesi ayrı Bı olay zaten 🥺
zeynepp1 qulcin ayy bende öye olmuştum ilk gebeligimde son haftalarda isal oldugumu sürekki doktoru aradıgımı bilirim ama bence normal çnkü bende sizin gibiydim ya mahvolmuştum ama çok da tedirgin olmuştum
H_myra1 qulcin öyle ishal gibi degilde g9nde 3 4 kez tuvalete çıkıyorum bende 37.+3 haftalıgım normalmi bende bilmiyorum 🤔
Jeatimo qulcin Benim bildiğim vücut son haftalarda bebek rahat çıksın diye bağırsakları temizlermis. Her vücut farklı tabiki ama doğum yakın diye düşünüyorum
qulcin zeynepp1 insan yemek yemeye de korkuyor hamilelikte en kotu sey ishal dıyebılırm. Bazıları diyor vucut kendini doguma hazırlıyor diye bir hazirlanamadı gıttı 🙈
cicekzeynep Son haftalarda normal olduğu yazıyor . Hatta hamileler bu yüzden biraz kilo kaybı yaşayabiliyormuş . Ben de 36 haftalığım öyle oldu . ☺️
qulcin Jeatimo bende cok duydum bu olayi ama dogruluk payı ne kadar bende bilmiyorum. Insallah dedıgn gbı yakındır 🙈
zeynepp1 qulcin ahahah kesnlkle öyle diyorlar ama belli olmuyor işde benm kızım da çok geö doğdu🤦🏼♀️ Mahvolmuştum