ipekkrn01 Arkadaşlar 33+4 haftalık hamileyim yani tam kış ortasında olacak doğumum. Hastanelerde oda sıcaklıkları nasıl olur acaba üşür müyüm tek pijamayla yani kalın polar tarzı şeyler koymalı mıyım çantaya bilgisi olan var mı?
mehmel54 ipekkrn01 oda sıcak olur diye düşünüyorum ama doğum sonrası illaki üşürsün bence her ihtimale karşı koy eksik olmasındansa fazla olması iyidir bende hastane çantamı hazırlayacaktım 33+5im bende iyiki hatırlattın yoksa koymayı unutuyordum bende 1 2 kalın bir şeyler koyayım çantama ne olur ne olmaz
Ozlem2904 ipekkrn01 bende 33+3um Ocak 10gbi gelcek bebegim :) ben sabahlik almak yerine kalin hirka aldim onu koydum cantama. Bi bayan dogumdan sonra tirtir titriyosun yazmisti b bayanda dogumdan sonra ates basmasi oluyo dedi 😂😂 en iyisi pj ustu hirka dusundum
Toprak_hira59 ipekkrn01 ben normal takim pijamalarin haricinde 2 tane alt polar koydum birde yelek koydum kendime belli olmaz birde ameliyatliyken üşütmiyelim
Kubrabasar ipekkrn01 bende 34 haftalık hamileyim hava ne kadar soğuk olursa olsun hastahane odaları sıcak oluyor 2. Gebeliğim olduğu için deneyimledim 1. Tane lohusa tam set almıştım uzun kollusunu pek kullanmadım bile açıkçası kısa kollu kullandım şimdi kendime 2 takım kısa kollu aldım ayrıetten 1 tane uzun kollu sabahlık aldım pentiden