İlk gebeliğimde 13. Haftada düşük tehlikem oldu kanamam oldu doktora gittim progestan diye bir ilaç vermişti yatman dinlenmen gerekiyor demişti ailemle aynı şehirde değilim doktorumdan izin kağıdı alarak aynı gün uçakla ailemin yanına gittim iki hafta annem baktı bana sürekli uzandım yattım oturmadım bile sonra tekrar uçakla geri döndüm evime doktoruna bir danış istersen canım