İlk doğumumu 41+5de yapdım,hiç bir kasılmam gelmemişti.suni sancı aldım sonunda,artık su kalmamışdı bebişde.açılmam geç ilerliyordu..12 saat sancıdan sonra mutlu sonla kovuşdum bebeme🥰Şimdi 2ci gebeliyim ve 40 haftam dolmak üzere,yine halaaa kasılma filan yok.Bu bebişin de gec gelmesinden,suni almakdan korkuyorum😥İlk bebişini suni ile,2 bebişini kendi sancılarıyla doğuran var mı?🤔