betulltoker eğer 32.de çalışamaz raporu alacaksan ilk payı 37.haftana kadar yatıyor (yani 1 aylık) 37.haftadan sonra yeniden rapor alıyorsun onun parası da rapor tarihin bitince yatıyor. Eğer 32’de çalışır raporu alırsan 37’den sonra rapor süren bitince hepsi bir yatıyor (bana söylenen böyleydi)