Leyla44 Bugün doktora gittim kesemin büyük olduğunu ama hala bebeğin görünmediğini söyledi dış gebelik olabilir mi
minikkminik Bildiğim kadarıyla çoğu kişi de zaten öyle oluyor benim de altıncı haftada sadece kese görünmüştü sekizinci haftada kalp atışını dinleyip bebeği görüştük endişe etmeyin bence😊