Limeveannesi 12 hafta halimeyim ve doktor bir hafta sonra gel cinsiyetini öğrenelim dedi sizce gözükürmu çok merak ediyorum yazarsaniz sevinirim çok erken öğrenen varmi
Semra12344 Limeveannesi valla benim doktorum 100 de 99 dedi 12. Haftada popo kısmının fotosunu verdi benim değişmedi erkek bu arada . Doktorun tecrübesi ve ultrason kalitesine göre değişiyor diyordular.
RedFlower Limeveannesi kızımı 19.haftada bu hamileliğimdede erkek 13. haftada öğrendim. kız erkek illaki fark ediyo ama doktorda önemli. gibi diyip gönderen çok doktor var.