Zub34 Evet normal benimde 8/6 daima daha bi düştümü gözüm kararıyor falan doktor ona bile normal dedi sizin ki hayli hayli normal yani tansiyon düşürücü gıdalardan uzak durmamı istedi limon gibi dikkat ediyorum bende yediklerime sizde edin halsizlik yapıyor çünkü