Emine1002 Kizlar doğum yapan varmı burda ilk doğumu 15 temmuz kadın doğumda yaptım şimdi burası evime yakın olduğu için buraya gidiyorum ama çevremde memnun kalmayanlar var sizlerinde fikrini almak istedim
CanselUrgnc Emine1002 valla benim çevremde çok memnun kalmış normal amaliyat olan bile çok iyi özel gibi ilgileniyorlar falan diyolar
2_bebeli Emine1002 oda filan nasıl oluyo ki bu gün bir tanıdığım daha orayı önerdi.. Bu arada hangi doktora gidiyorsunuz?
CanselUrgnc Emine1002 Haklisin canım bende onu düşünmüyor değilim ama inşallah düzgün doktorlara denk geliriz
Emine1002 2_bebeli ilk başta Hasan Ali inala gidiyordum anlatımı falan çok güzeldi ama sonra bana bebeğin kafasının üst kısmı oluşmamış dedi tıpa yönlendirdi meğersem hiç bı sorun yokmuş o yüzden onu bıraktım şuan halime goktepeye gidiyorum.
Emine1002 CanselUrgnc Zaten doğumu ebeler yaptiriyorda emin olamadım yine negatif şeyleri duyunca doğum yapan varsa en azından bilgilenmek istedim siz hangi doktora gidiyorsunuz kaç haftaliksiniz
CanselUrgnc Emine1002 21 haftalık hamileyim net doktor yok hangisi denk geliyorsa ona gidiyorum siz hangi doktora gidiyorsunuz
CanselUrgnc Emine1002 ya onu çok ovduler ben bikere gittim geçen hafta hatta öyle ovdukleri gibi değil ağzının içinde konuşup gonderdi sevemedim pek
Emine1002 CanselUrgnc Vala doktorların da sağı solu belli olmuyor canım bı bakiyom çok güzel ilgileniyo bı bakiyom başından saviyor 🤷