Sedaumt52 Merhabalar 30.haftayım yani 29+4 bugün bebeğim karnımda da vurdu ama kasıklarımda da vuruyor pıt pıt ve bi tık daha aşada da hissediyorum hareketlerini çok korktum aynısını yaşayan varmı ?
sunashn50 Sedaumt52 bebeğiniz dönmüşmüydü aşağı daha önce doktorunuz buna dair bilgi verdi mi acaba ☺️
Kbracoskun Sedaumt52 bebeğin aşağıdadır Bi sorun yok bazı bebekler alt kısımda kalıyorlar benimki de öyle hep alt tarafta hissettim tekmelerin.. korkma yani ama doktoruna da Bi sor muayeneye gittiğinde:)
guzelbebegimmmmm Sedaumt52 benim hep aşağı kısma vuruyor 🤦🏻♀️ Daha 24. Haftadayım. Sizin bebek dönmüş müydü. Ben tam olarak bilmiyorum 1 hafta sonra kontrolde görücem
Sedaumt52 Kbracoskun tamam sorucam 9 gün kaldı zaten kontrolüme ama çok korktum normel de yukarıda yani ilk kez aşagıda vuruyor
Sedaumt52 guzelbebegimmmmm yani dönmedi sanırsam bilmiyorum döndü demedi doktorum geçen ay gittim kontrole şuan da 9 günüm var kontrolüme gidince sorucam
aanemon-6 Benim de çok aşağıda vuruyor korkuyorum ertesi gün yukarıdan vuruyor değişiyor bende 2-3 defa öyle oldu bi sıkıntı yaşamadım şimdilik