Uysalfeyza ben bebeğim için 15 tane bez, 3 tane 5li takım, 1 tane 10lu takım, 2 tane ağız mendili, 1 büyük battaniye,2de muslin battaniye, 5li takımlar için 3 zıbın, 2 çift çorap, ananemin ben dogdugumda aldigi alt açma örtüsü var hastanedeki bebek yatağına koymaya onu koyacam. Birde 1 paket hazır alt açma bezi alıcam hastane için sadece daha rahat olur diye düşünüyorum. Birde kirli poşeti alıcam. Kendim içinde lohusa takımı gibi alt üst takım ve üstüne sabahlık alıcam, ayrı 2 3 tane pijama takimi alıcam, hasta bezi, terlik, çorap, emzirme sütyeni, ve çok gerekli olacağını sanmıyorum ama 2 çiftte göğüs pedi alacam. Birde göğüs ucu kremi alacam yanıma. Annem yeterli dedi umarım yeterli olur ilk hamileliğim bilgisizim listeyi sağdan soldan duyduklarımla yaptım