Tucenur Nuremrem geçen hafta salı günü oldum ilk sezeryanım özel hastanedeydı bunu devlrtte yapmaya karar verdim ve cok memnun kaldım cok ilgililer ebeler doktor hemşireler özel hastaneden farkı yoktu bnm için memnun kaldım
Nuremrem Tucenur teşekkür ederim 😊 dikişleri falan çok iyi olmuyor devlette diyolar o yüzden aklımda soru işareti var
Meldaa55 Ilk hamileligimde devlette yaptim dogumumu sezeryan olarak cok memnun kaldim hic bir sıkıntı yasamadim simdi 2. Bebegimi de devlette doguracagim Allah izin verirse