Canselyaren https://resimyukle.io/r/mMpkztqyIe Gören erken doğum yaparsın diyor ne alaka ya Düzce’de öyle mi 🥺
Burcinmert Canselyaren benimde öyle 24. Haftadayım şuan ilk çocuğumdada böyleydi göbeğim 38.haftada doğum yaptım kimseye aldırış etmeyin içiniz rahat olsun 🌸
sunashn50 Canselyaren yok benimki hep aşağıda valla hiç sorun olmadı olsaydı doktorların söylerdi heralde 😁 cinsiyeti nedir bebeğinizin
sunashn50 Canselyaren benimki de erkek ve hep aşağıdaydı elaleme hiiç takma doktorunun ne dediği önemli halkın hamile kadınlar üzerindeki baskısı ne zaman biticek acaba 🤷🏻♀️🤦🏻♀️☺️
Canselyaren Clementinee Kesinlikle ikinci gebeliğim bnim kızımda baya migdemin altındaydı buda böyle olunca tedirginlestim😊
Canselyaren 49495151 kız ona baglarsak bnim şimdi dogurmam lzm😃cnm bilmiyorum ama bnim kızımda göbeğim düştükten iki hafta sonra suyum gelmisti
Clementinee Canselyaren kimseye takılma canım boşver birşey olsaydı doktorumuz söylerdi zaten ama çok şükür herşey yolunda gidiyor 😇