Kizlar ben suan 30 haftalik hamileyim ve benim ikinci sezeryanim olacak ilk sezeryanimi sehir hastahanesinde olmustum ikinciyide orda olmak istiyorum ama suan orda takipli degilim biraz uzak ve ters düşüyor golbasinda takipliyim acaba en gec ne zaman gitsem sezeryan günü falan verirler