Didem44 29+4 günlük hamileyim doğum uygulamaya göre 6 şubat kimler şubata doğum yapacak. Ben 3 şubatta doğdum oğlum 6 da doğacak bakalım 🤍
Nihal17 Didem44 bende 29+1 haftalik hamileyim uygulamaya göre 10 şubat ama 2. gebeliğim ve zorunlu sezaryen olacağım için bebeğin durumuna göre 10 şubattan önce de doğum olabilir
evlatkokusu0806 Didem44 Sağlıkla gelsinler inşallah benimde şubat sonu mart başları gibi dedi doktorum
Ayserdemce 27+6 yız Şubat doğum ama sezeryan olacağı İçin erken de olabilir 🤔 sağlıkla gelsin hepsi ☺️
Minik0222 28+3 uygulamaya göre 14 Şubat 💙 ama bakalım bizim oğluş ne zaman doğmak isteyecek 😊 umarım zamanını bekler 🙏🏻 Sağlıkla gelsinler
Duuyguum Ruzgarperisi benğm de kızım 6 Şubat gösteriyor ama hayırlısı sağlıcakla kucağına al inşallah 🥰
RHMYT Benim doğum da 11 Şubat görünüyor ama ilki sezaryen olduğu için bu da sezaryen olacak. Bakalım doktorumuz hangi tarihi verecek. Oğlumuzu bekliyoruz.
Semra4747 Didem44 yarın 30. Haftaya giriyoruz inşallah şubat başı doğum olacak rabbim hepimize sağ salim evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin. 😊🙏🏻
_ipekkkkk Didem44 5 Şubat dedi doktor 😊 tabi tahmini erken olur geç olur bilemem Bakalım 30+0 olduk Ama bir hafta önceden gidiyormuş 🤷♀️
Ruzgarperisi Duuyguum Amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım .30.haftayi tamamladik bugun çok şükür .Rabbim geri kalan günleri de sağlıkla geçirmeyi ve kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲❤️
Cokistersengelerbence Didem44 benim de 27+5 22 Şubat görünüyor. Tabi ilk bebiş ne zaman geleceğini bilmiyorum 💃