Nermin_nur1 Kızlar bugün tam 5+0 kesenin boyutu 6.3mm nasıl sizce ? Bunlara çok dikkat ediliyor mu ne biliyim öyle aklıma geldi bi sormak istedim 🙈😍
sanslibiranne Nermin_nur1 bende cumartesi gidip baktıracağım hiç kontrole gitmedim , çok heyecanlıyım
AlyaEkmen_ Nermin_nur1 bildiğim kadarıyla 20 mm üstü bebek görülmesi beklenir 🤗haftaya bebişi görürsünuz muhtemelen benim 5+0 da 6bin beta ile kese ölçüm 12 mm idi bebek gözükmüyor idi 6+3 de bebek artı kalp atisi mevcut idi ❤️şuan 33+3 deyiz🤰💙
Benur Nermin_nur1 merhaba bende 6 haftalik hamileyim hic belirtiniz varmi migde bulantisi bas donmesi vs
ikramomm Nermin_nur1 bende de cm cinsinden yazıyordu 1.17 cm diye şurda bekleyeyim bilen varsa bana da yorum yapsın 😂🌸
Nermin_nur1 AlyaEkmen_ MaşAllah canım benim . Benimki 6 mm çıkmış gerçi doktor normal dahA küçük falan dedi 🙈😍
AlyaEkmen_ Nermin_nur1 evet şuan henüz bebek için küçük kese ölçüsü 🤗 muhtemelen 1 hafta sonra hem bebek hem kalp atışı görülür inşallah ❤️
Ezginur35 Nermin_nur1 bana mm ile söylemedi 0.74 cm dedi normal mi sizce ? 5+6 haftalık ? Bir de yolk kesesi gözükmedi normal kese gözüktü ? Hayırlısı olsun bu arada :)
Nermin_nur1 Benur merhaba canım bende 5 haftalığım kasık ağrılarım oluyor bir de sabahları midem bulanıyor . Göğüs hassasiyeti vs bu şekilde kuzum sende ?
Benur Nermin_nur1 gogus agrim var bugun biraz sag kasıgım agridi baskada yok bende korkuyorum bende acaba kese felan olusmadimi die gecen hafta carsamba betam266idi cimartesi sabah9 da 903 cikti bidaha baktrmadim
Evinru ikramomm bende yeniyim canım 11benimde enson ikihafadaya gidicem 25mm kadar gözükmesi gerek araştırdıgim kadaryla