Annesininbalii tokluk şekerinün yüksek olması açlık şekerinden daha mühim. Bebeğin şeker hastası olma riski, karın ve kafa büyüklüğü, iri bebek, amniyotik sıvının artmasıyla erken doğum riskleri bla bla bla… Yine de canını sıkma öncelikle moral daha önemli, canını sıkman da şekerini çıkarır çünkü. Gidene kadar aç kalmamaya çalış günde 3 ana 3 ara öğün yapmaya dikkat et. Yemeklerde patates pirinç hamur işi olmasın beyaz ekmeği tamemen bırak tam buğday en fazla 2 dilim tüket. Diyetisyene gidene kadar sebze yemeğiyle idare et o daha detaylı anlatır sana. Ara öğünler de muz gibi çok şekerli meyvelerden uzak dur mandalina yeşil elma vs yiyebilirsin yanında şekerini yükseltmesin diye süt yoğurt tüket. Ha bide sabah çaya şeker atma kabuk tarçın atabilirsin ben öyle yapıyorum lezzetli oluyor alışınca ☺️ diyetisyene gidene kadar bunlara dikkat et inşallah yardımcı olabilmişimdir ve inşallah diyet şekerini düşürmeye yardımcı olup insüline gerek kalmaz🥰